זוכת "נולד לרקוד 2" – יוליה איגלניק תוביל את קמפיין יחסי ציבור של מותג התיקים JANSPORT

הרקדנית יוליה איגלניק, זוכת תכנית הטלוויזיה "נולד לרקוד 2", נבחרה להוביל את קמפיין יחסי הציבור של מותג התיקים JANSPORT. במרץ האחרון זכתה איגלניק ברוב קולות השופטים והקהל בבית במקום הראשון בתחרות, לאחר הופעה מרשימה על אף פציעה דרמטית בקרסול.


בעבור הקמפיין תקבל יוליה 15,000$.



כמו כן משקיעה חברת וי.אפ ישראל, יבואנית JANSPORT, סכום כולל של מליון שקל בקמפיין פרסום הכולל קטלוגים, מודעות בעיתונות, שילוט קירות ברעם ופרסום באינטרנט. החברה מתמחה בעיצוב תיקי גב וצד לבני נוער וסטודנטים, המיועדים ללימודים ולשעות הפנאי. בישראל מחזיקה החברה בנתח של למעלה מ-30% משוק תיקי הגב הלא קשיחים(הזרוקים) לבני הנוער.



לדברי שירלי הכט-דרורי, מנהלת שיווק JANSPORT: "לקראת שנת הלימודים הקרובה בחרנו לצאת בקמפיין נרחב המציג את הקולקציה הייחודית והאופנתית שיש לנו. יוליה נבחרה להוביל את פעילות יחסי הציבור של המותג בשל היותה מחוברת לתחומי הספורט והריקוד הקרובים כל-כך לבני הנוער וכמי שהוכתרה כאהובת הציבור בתכנית כה פופולארית".



מותג התיקים JANSPORT נוסד בשנת 67' בארה"ב ונחשב כיום למותג התיקים הנמכר בעולם. החברה מחזיקה בנתח של 19% משוק התיקים בארה"ב ובעלת תיק הגב הנמכר בעולם מדגם SUPER BREAK, הקיים משנת 78'.

אולי יעניין אותך

danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1
annyt7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

נועם אלימלך חייל בודד של המרכז לחיילים בודדים לזכר מייקל לוין ביום הולדתו ב2023 שחגגו לו מעוצמה לחייל - צילום עוצמה לחייל (5)
Idan Keren, White Hat CTO with the OSPAs awrad - courtesy White Hat by EPAM
המשתתפים בהכרזה - צילום טיקטוק (1)