חברון זלצמן קיבל לידיו את תקציב הפרסום של חברת GoForex

חברון זלצמן קיבל לידיו את תקציב הפרסום של חברת המסחר במט"ח GoForex. התקציב בהיקף שנתי של כמיליון דולר יופנה בעיקר לאינטרנט ולמדיה הכלכלית.



הקמפיין הראשון יעלה בימים הקרובים ויציג את המיתוג החדש של החברה ואת הסיסמא שתלווה את המותג.



לאחר הליך של מכרז בו התמודדו 4 משרדי פרסום החליטה הנהלת GoForeX להעביר את תקציב הפרסום, שנוהל עד כה באופן עצמאי, לחברון זלצמן.



דודי חברון, מבעלי המשרד: "כמשרד שבדרך כלל מזוהה עם קריאייטיב בולט, אני שמח שגם האסטרטגיה שאנו מציעים ללקוחותינו מהווה יתרון תחרותי משמעותי".

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

JACK KUBA מחיר 2124 ש_ח צילום עירד נצר (3)
המהלך החדש של אמפמ עמותת אימוץ קרטונים צילום יחצ
Image3 (1)