חברת אל על יוצאת בקמפיין סתיו של אהבה. הסרט מציג חוויות שונות שעוברים נוסעים ישראלים בחו"ל

חברת אל על יוצאת בקמפיין סתיו של אהבה הכולל סרט פרסומת שישודר באמצעי המדיה השונים וכן הצעות מיוחדות לחודשי הסתיו לנוסעים המקדימים לרכוש כרטיסים עד ה-14 באוקטובר.



הקמפיין, בהפקת משרד הפרסום קשר בראל מק'אן אריקסון – כולל סרט פרסומת אשר צולם במהלך חודש אוגוסט בדרום אפריקה ומציג חוויות העוברות על נוסעים ישראלים בחו"ל.



במסגרת הקמפיין, אשר עולה לאוויר ביום ד' 28 בספטמבר, יוקרן סרט הפרסומת בערוצי הטלוויזיה המסחריים. כמו כן יכלול הקמפיין פרסום טלוויזיה אינטראקטיבי, מודעות בעיתונות היומית, פרסומים באינטרנט ובבתי הקולנוע.



הסרט מציג חוויות שונות שעוברים נוסעים ישראלים בחו"ל: להקת פינגווינים עולה על אוטובוס לשדה התעופה בעיר מושלגת, דרקון סיני יוצא מתהלוכת ראש השנה וחבורת בושמנים רצה בצמוד לרכב שטח בערבות אפריקה. ברקע מתנגן השיר "Love is in the Air".



הקמפיין בעלות של 1 מליון $ וסיסמתו:



"אל על לוקחת אותך לכל מקום בעולם ומחזירה אותך הביתה עם כל החוויות…"




יואב לוי, סמנכ"ל מסחר וקשרי תעופה באל על: "כמוביל הגדול ביותר של תיירים לישראל וממנה, פועלת חברת אל על להיות מובילת שוק התעופה הישראלי ולהוות את הבחירה הראשונה והמועדפת לכל תייר המעוניין להגיע ארצה לביקור וכל ישראלי המעוניין לטוס לחו"ל. החברה רואה בחיזוק הקשר עם לקוחותיה גורם חשוב ביותר במימוש אסטרטגיה זו. לכן אנו משקיעים בקמפיין ראשון מסוגו הבא להדגיש את החוויה הכוללת שמעניקה אל על לנוסעים לחו"ל ולשבים איתנו ארצה."

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

JACK KUBA מחיר 2124 ש_ח צילום עירד נצר (3)
המהלך החדש של אמפמ עמותת אימוץ קרטונים צילום יחצ
Image3 (1)