חברת ברעם פרסום מקורי זכתה במכרז הפרסום של רכבת ישראל, הנחשב למכרז המדיה הגדול בישראל, כולל פרסום על גבי 2000 פני פרסום (פוסטרים), מאות שלטים בתחנות, מעברים ורציפים, פרסום ע"ג מאות קרונות הרכבות ופרסום בתוך הקרונות.
בנוסף, זיכיון בלעדי לפעילויות קידום מכירות בלמעלה מ-46 תחנות רכבת בפריסה ארצית.
הזכות ניתנת ל-10 שנים בהיקף של למעלה מרבע מיליארד ₪.
ההצעה המנצחת עמדה על סך של 7,000,007 ש"ח לשנה.
גיא בר-עם מנכ"ל ומבעלי ברעם פרסום מקורי אמר היום: "מדובר בערוץ פרסום עצמתי המאפשר העברת מסרי פרסום לקהל המונה עשרות מיליוני נחשפים בכל שנה עם צפי צמיחה דו סיפרתי. מדובר בקהלי יעד בעלי פרופיל ייחודי ואפשרות להעברת מסרים במספר מגוון של שיטות פרסום."
עוד הוסיף בר-עם: "בכוונתנו להחליף את מתקני הפרסום ולהציע פרסום ברמה גבוהה המזוהה עם ברעם."