ביום שבת, 23.07.05 תעלה חברת המלגות Milgo בקמפיין הכולל טלוויזיה, רדיו ואינטרנט, באמצעות משרד הפרסום מקאן- טופר (מקבוצת מקאן אריקסון). היקף הקמפיין עומד על כ- 150,000$.
הקונספט המוביל את הסרט הוא "גם לך מגיעה מלגה", כשהעקרון הוא כי חברת Milgo מציעה שיטה חדשנית וייחודית למימון שכר לימוד במוסדות להשכלה גבוהה ולמוסדות הלימוד השונים: מלגת לימודים אישית לכלל הסטודנטים. כל מועמד ללימודים יכול להגיש הצעה למלגה אישית ולהחליט על גובה שכר הלימוד בשנת הלימודים. הזוכה הוא מגיש ההצעה הגבוהה ביותר.
הקמפיין עולה בדיוק כשבוע לפני פרסום חוברת המלגות שתכיל את כל המלגות המוצעות ע"י המוסדות להשכלה גבוהה ובתי ספר מקצועיים. החוברת תופץ ביום שישי (29.07.05), והמלגות יעלו בנוסף באתר האינטרנט של החברה. הצעות למלגה ניתן יהיה להציע במשך 21 ימים לנציג Milgo ב"קול סנטר" ודרך אתר האינטרנט.