חברת הפרסום Avramento Group, זוכה זו השנה השנייה ברציפות לנהל את התקציב הדיגיטלי של חברת הנדל"ן "שיכון ובינוי נדל"ן” – היקף התקציב מוערך בכ-1.3 מיליון ₪ במחירי מחירון.
חברת אברמנטו החלה לנהל את תקציב הפרסום הדיגיטלי של שיכון ובינוי בשנת 2010 ובעזרת הטכנולוגיה החדשנית שלה CIP הצליחה החברה למקסם ולייעל את רווחי הפעילות הפרסומית של שיכון ובינוי, דבר שהשפיע רבות על מערכת קבלת ההחלטות של הלקוח והביא לתוצאות מכירתיות מוכחות בשטח.
דורית סדן, סמנכ"לית שיווק, שיכון ובינוי נדל"ן ציינה היום כי "שיתוף הפעולה עם חברת "אברמנטו גרופ" הביא לשיפור משמעותי בהחזר ההשקעה של הפעילות הפרסומית בדיגיטל, .כמן כן הדוחות והנתונים שהפקנו מהמערכת CIPאותה פתחה חברת אברמנטו גרופ , השפיעו לשיפור קבלת ההחלטות ברמת האסטרטגיה השיווקית ".
אילן אברמנטו מנכ"ל חברת אברמנטו גרופ הוסיף ואמר כי בחירת שיכון ובינוי באברמנטו לניהול התקציב הפרסומי לשנה נוספת, הינה הבעת אמון בחברה, בטכנולוגיה שלה וביכולת שלה להביא ערך מוסף משמעותי לחברה בשורה התחתונה.
אברמנטו הוסיף עוד ואמר כי " אנו נמצאים בחזית הטכנולוגיה בתחום הפרסום הדיגיטלי והשילוב של המערכת שלנו ה- CIP ומתודולוגית ה – Brand Performance שפתחנו , יש לנו את היכולת להעניק ללקוחות שלנו קשת רחבה של נתונים שמאפשרת להם לקבל החלטות בזמן אמת , אשר מאפשרות להם למקסם את פעילותם השיווקית והמכירתית".