מטרנה, חברת מזון התינוקות המובילה בישראל, עולה בקמפיין פרסום חדש בהיקף של כ-500,00 ₪, באמצעות משרד הפרסום JWT וחברת המדיה טופ מדיה. הקמפיין כולל פרסום בעיתונות , שלטי חוצות ואתרי אינטרנט שיחשוף את מגוון סוגי וטעמי דייסות מטרנה.
הקמפיין, שיעלה תחת הסיסמה "הכי טעים, הכי מגוון הכי קרוב לאמא", נועד לחשוף את מגוון טעמי הדייסות של מטרנה שכן דייסה לתינוק היא הרבה יותר מאוכל. הדייסות במגוון הטעמים מסייעות בפיתוח חוש הטעם של התינוק ומשלימות את הצרכים התזונתיים וההתפתחותיים של התינוק, אחרי חלב אם. ארגון רופאי הילדים האמריקני (APP) ומשרד הבריאות הישראלי ממליצים על דייסה נטולת גלוטן כעל מזון הגמילה הראשון.
דייסות מטרנה מיוצרות בישראל בפיקוח ישיר ומתמיד של צוות מדענים מוביל ועומדות בתקנים בינלאומיים EEC, HACCP, GMP, FDA ובפיקוח משרד הבריאות.