חברת מעבדות מטרנה יוצאת במהלך פרסומי המלווה את השקת המוצר החדש מטרנה BIG

חברת מעבדות מטרנה יוצאת במהלך פרסומי נרחב המלווה את השקת המוצר החדש מטרנה BIG תחת הקונספט – "השוקו הראשון שלי – שוקו בריא לילדים". מטרנה השיקה בימים אלה את מטרנה BIG – אבקה ייחודית להכנת משקה חלב מועשר ובריא בטעמים שוקו, בננה ותות, הפונה לקהל צרכנים חדש לחברה: ילדים בגילאי 2.5 עד 6 שנים.



מטרנה BIG מכיל 23 ויטמינים ומינרלים, חיידקים פרוביוטיים BIO , הינו מופחת סוכר ו- 0% שומן, והשקתו מהווה קטגוריה חדשה בתחום המשקאות בישראל.



השקת מטרנה BIG, בהשקעה של כ-5 מיליון ₪, מלווה בקמפיין פרסום באמצעות JWT בטלוויזיה (רכישת מדיה – טופ מדיה), שילוט חוצות, עיתונות ואינטרנט, תחת הסיסמה "השוקו הכי בריא שיש".



הקמפיין הטלווזיוני מציג סיטואציות יומיומיות בין ילדים רכים לאמהותיהם, המתארות את "הפעם הראשונה של הילד": המתנה הראשונה, האהבה הראשונה ועוד.



כמו כן תלווה ההשקה בפעילות קד"מ רחבה – דיוור ייעודי לאימהות מועדון מטרנה, דיול והטעמות בנקודות המכירה, פעילות ממוקדת מול עמותת הדיאטניות ע.ת.י.ד ועוד.

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)