חברת רנואר יוצאת בקמפיין פרסום בטלוויזיה בקונספט חדשני: NEW WINTER NEW FANTASY

הקמפיין כולל סרטון טלוויזיה שישודר במשך כל עונת החורף. היקף ההשקעה בקמפיין עומד על 2 מליון דולר.



חברת רנואר המפעילה את רשת רנואר נשים ורשת רנואר MEN יוצאת בימים אלה בקמפיין פרסום בטלוויזיה לרגל השקות קולקציית סתיו – חורף 2006.



מסע הפרסום נאמד בתקציב כולל של כ- 2 מליון דולר ונערך באמצעות משרד הפרסום של רנואר "נפתלי אברהם".


הקמפיין בכיכובם של הפרזנטורים החדשים של המותג, אנה זאיקין וטל אלון יחל ב- 20 לספטמבר ויימשך לאורך כל עונת החורף. הסלוגן שילווה את הקמפיין הוא: NEW WINTER NEW FANTASY – קונספט זוגי ייחודי המייצג את הערכים המרכזיים של המותג: השקפת חיים הדוגלת בחווית הפנטזיה, הרומנטיקה שמחת חיים וחופש ללא עכבות.



פריסת המדיה תכלול: סרטון טלוויזיה באורך 45 שניות שישודר בערוץ 2, ערוץ 10 ובערוץ המוסיקה 24. כמו כן, יעלה הקמפיין באינטרנט במודעות במגזינים, וקטלוג שיופץ בחנויות ובאינסרטים במגזינים בכ- 500 אלף עותקים.



לדברי אלי ברקוביץ, הבעלים של רנואר: "מטרת הקמפיין היא לחזק את המסר: life by renuar עליו מתבסס המותג רנואר. קונספט זה מתחבר היטב לאופי הקולקציה המאופיינת בפריטים המשדרים צעירות ,רוח חיים , אינדיבידואליות והעזה . לכך מתחברים שני מובילי הקמפיין, אנה זאיקין וטל אלון , שניהם דוגמנים מובילים בעלי מראה אופנתי , מיוחד ורענן אך יחד עם זאת מאוד ישראלי ".



עוד מסר ברקוביץ כי: " קמפיין הפרסום הרחב עולה לקראת החגים, תקופה בה נרשמת עליה של כ-60% בקניות ביגוד ואבזרי אופנה לעומת העונה הרגילה. "



חברת "רנוAר", המפעילה את רשת רנואר נשים ורנואר MEN , הוקמה בשנת 1993 ונמצאת בבעלות יוסי ברוש ואלי ברקוביץ. החברה מפעילה את רשתות רנואר המונה 43 חנויות ורשת רנואר מן המונה 31 סניפים ברח

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

JACK KUBA מחיר 2124 ש_ח צילום עירד נצר (3)
המהלך החדש של אמפמ עמותת אימוץ קרטונים צילום יחצ
Image3 (1)