חברת רנואר המפעילה את רשת רנואר נשים ורשת רנואר מן , יוצאת השבוע בקמפיין פרסום רחב לרגל השקת קולקציית אביב- קיץ 2006.
רנואר יוצאת במהלך ראשון מסוגו בארץ, במסגרתו יוצג מידי שבוע בעיתוני סוף השבוע הארציים, פרויקט אופנה מיוחד תחת הקונספט של Summer Stories" ."
מדובר בסיפורי קולקציית קיץ 2006 של רנואר, שהם סיפורים זוגיים, בכיכובם של דוגמני הבית מורן אטיאס ואיתי תירוש.
מידי סוף שבוע יוצג סיפור זוגי קצר בסגנון שונה, שישתרע על פני 3 עד 6 עמודים עוקבים , ויציג את מגוון פרטי קולקציית הקיץ של החברה. הפרויקט ימשך כחודשיים וחצי.
בנוסף, כולל הקמפיין: שילוט חוצות , מודעות במגזינים מובילים , בעיתונות ארצית , בעיתונות מקומית ועיתוני נוער. כמו כן כולל הקמפיין מסע פרסום באתרי אינטרנט וקטלוג שיופץ בחנויות וכאינסרטים בעיתונות ארצית, בלמעלה מ- 200,000 עותקים.
היקף תקציב מסע הפרסום נאמד בלמעלה מ-1 מיליון דולר ונערך באמצעות משרד הפרסום "נפתלי-אברהם", המלווה את רנואר זו העונה השלישית .