חברת גלוברנדס, יבואנית ומפיצה של מותגי סיגריות מובילים בישראל, מדווחת כי בעקבות שתוף הפעולה עם מותגי BAT חלה עלייה בנתח השוק.BAT תתגבר את מערך הייצור כחלק מן התמיכה השיווקית בפעילות הישראלית ותשקיע 16 מיליון ₪ במהלך השנה בפעילות השיווקית של המותגים.
בעקבות קבלת הזיכיון להפצת מותגי BAT (BRITISH AMERICAN TOBACCO)ׁבישראל, מציין מנכ"ל גלוברנדס , ירון גזית, כי ברבעון האחרון, צמח ב- 3% נתח השוק של מותגיה בישראל *, הכוללים את KENT PALL MALL , VOGUE, ROTHMANS ואחרים.
"עם השלמת שלב המעבר למערך היבוא וההפצה החדש, צפוי גם מערך קידום המכירות של מותגי החברה להתרחב ובשנה הקרובה יושקעו כ- 16 מיליון ₪ בשווק מותגי BAT ", ציין גזית. "אנחנו מקבלים רוח גבית משמעותית ממטה חברת BAT, המתבטאת גם בתגבור מערך הייצור של המותגים השונים, תוך אפשרות לניצול מתקני הייצור המשוכללים של החברה, בטורקיה ובשוויץ ( בנוסף על זה בארה"ב ), וזאת במטרה לצמצם את מועדי האספקה לשוק המקומי ובכך לייעל את שרשרת האספקה מרגע הייצור ועד לנקודת המכירה", הוסיף גזית.
BAT הינה יצרנית הטבק השנייה בגודלה בעולם, פעילה מאז שנת 1902. החברה מציעה למעלה מ- 300 מותגים שונים. בין מותגיה המשווקים בישראל ניתן למצוא את Vogue, Kent, Pall Mall, Rothmans.
שוק הסיגריות בישראל מוערך בהיקף שנתי של מעל ל- 6 מיליארד ₪. החברות העיקריות שמוצריהן נמכרים בישראל הינן : BAT , JTI , פיליפ מוריס ודובק.
* מתוך נתוני סטורנקסט , רבעון אחרון 2007 .