חברת "כצט" יוצאת בקמפיין פרסום למותג "טונייט"

כצט" (CTS), חברת התרופות המובילה בישראל, מעלה קמפיין פרסום למותג "טונייט" בהשקעה של כ-1.5 מיליון ₪. הקמפיין יעלה לאוויר בתחילת חודש אפריל, באמצעות משרד הפרסום שניידרמן ויכלול חסויות בטלוויזיה, פרסום באינטרנט ולראשונה גם סרטוני פרסומת ברשת בתי הקולנוע "לב".



מטרת הקמפיין הינה העלאת המודעות לבעיית נדודי השינה בקרב הקהל הרחב והצעת "טונייט" כפתרון קל ופשוט, המאפשר להנות משנת לילה רציפה ומלאה.


אורית גזית, סמנכ"ל שיווק ומכירות בחברת התרופות "כצט": מסקר שערכנו עלה כי 22% מהציבור סובלים מקשיי הירדמות או נדודי שינה בתדירות כלשהי. כמו כן, עלה כי 37% מהנשאלים ציינו כי אינם עושים דבר כאשר הם סובלים מנדודי שינה. חשוב לציין כי לבעיות שינה ישנה השפעה שלילית על מנגנוני גופנו ולכן לא כדאי להזניח ולהתעלם מהפרעות שינה. יחד עם זאת, לפני שקופצים למים העמוקים ומתנסים בתרופות נרקוטיות והיפנוטיות בעלות סיכון גבוה לתופעות לוואי, מומלץ להתנסות בתרופות "קלות" יותר לא ממכרות וללא תופעות לוואי. לפי כך, החלטנו לצאת בקמפיין שמטרתו העלאת המודעות לבעיית נדודי השינה והצעת פתרון פשוט ונגיש דוגמת "טונייט".


אולי יעניין אותך

danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1
annyt7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת
שלי זהבי, בעלים משותפים בקבוצת פיט האוס ומאיר קנר מנכל חטיבת הספורט קבוצת תמוז קרדיט רום תייר