חברת "ניסאן" מקבוצת "קרסו", תעלה השבוע בקמפיין לניסאן NOTE, בהשקעה כוללת של כ- 1 מיליון דולר, תחת הסלוגן: Nissan NOTE. – יש מקום לה-כ-ל!
מהחברה נמסר היום כי "הקמפיין יכלול סרטוני טלוויזיה בערוץ 2, 10ו- 9, הממחישים את יכולותיה של Nissan NOTE – המטען מועמס בקלות, יש שפע מקום בתוך הרכב ובתא האחורי, לעומת מכוניות סטנדרטיות, "המתפוצצות" מעומס המטען המועמס עליהן."
כמו כן, הקמפיין יכלול: שילוט חוצות בצמתים מרכזיים ומודעות בעיתונות הארצית, המקומית, מגזינים לנשים ומגזינים לגברים ולרכב.