חברת "שרוטונים" מתרחבת

בין הקמפיינים תוכולו לראות את מגה בעיר, חינוכית 23 ,הרשות לניירות ערך , רשת המסעדות מוזס, גוגל , 012 ,החברה להגנת הטבע והוט.


לחברת מגה בעיר הפיקה שרוטונים מתיחה אותנטית בשיתוף ״מגה-בעיר״ מתוך כוונה לייצר תוכן שונה שמדבר בשפה המתאימה למדיה ומהווה תוכן ויראלי משלים לקמפיין הטלוויזיוני- תוך ימים ספורים הקטע כבר השיג מעל 42,000 צפיות.



שרטונים החלו בהפקת סדרה לחינוכית 23 והרשות לניירות ערך על חינוך פיננסי בכיכובם של מוני מושונוב ודובלה גליקמן, כשכל פרק מציג דרך סיטואציה הומוריסטית גם מסר שקשור לחסכון פיננסי ולהשקעות – בסדרה למעלה מ-20 פרקים. עובדי גוגל יוכלו לראות את הסרטון לכנס השנתי שהופק על ידי החברה הכלל תצוגה של המצאות מרחיקות לכת שישנו את פני האנושות בעתיד. הקטע היה מחרוזת להיטי 2013 בהשתתפות מיטב הסלבז שמציגים את ההמצאה שלהם במסגרת google x כשהכל בתוך עולם התוכן של אקס פאקטור. בין קליפ לקליפ של אייל גולן ביוטיוב בט יצא לכם לראות את הפרסומת ל012 עם אייל קיציס.



שחר בר דוד מייסד ומנכ"ל שרוטונים : "חברת שרוטונים, גאה להיות הראש חץ של תחום התוכן הוויראלי בישראל, אנחנו שואפים להמשיך להעניק ללקוחות פתרון חכם שמתאים את עצמו לעולם הניו מדיה. המגמה העולמית הולכת יותר ויותר לכיוון הפקת תוכן שונה וייחודי שמצליח להבליט את המותג בין אינספור מסרים שיווקיים שמופצים מידי יום. גם כאן בארץ מנהלי השיווק מתחילים להפנים שקהל היעד שלהם נמצא בצינורות שאנו מובילים אותם. ב2014 אנחנו צופים צמיחה בשיתופי הפעולה ובמהלכים רחבים יותר שאף יגיעו לעוד מסכים מלבד הרשת"


אולי יעניין אותך

danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1
annyt7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)