חדשנות טכנולוגית בעולם הפרסום

JCDecaux , חברת פרסום חוצות, מציגה חדשנות עולמית בקמפיין ראשון מסוגו בהולנד עבור חברת נייקי. לראשונה ,נעשה שימוש בהולגרמה על גבי שילוט חוצות.


חברת JCDecaux וחברת הספורט NIKE שילבו כוחות ליצירת קמפיין חדשני ומיוחד ברחבי הולנד,- להשקת דגם נעלי הספורט 5.0NIKE FREE


מטרת הקמפיין הייתה להראות לקהל הרחב עד כמה גמישה הנעל החדשה של נייקי.


על מנת לפצח את הבריף המיוחד, יצרה מחלקת JCDecaux Innovate של החברה בהולנד קמפיין מיוחד שטרם נעשה כמותו בפרסום החוצות. מחלקת החדשנות התקינה בתוך מתקני החברה חלונות ראווה מיוחדים שנוצרו באמצעות קוביות הולגרמה תלת מימדיות. סרטון אנימצייה מיוחד -ניצל את הטכנולוגיה בצורה מדהימה כדי להציג עד כמה הנעל גמישה. העוברים והשבים ברחבי הולנד חשבו שהם רואים נעל אמיתית בתוך חלון הראווה שהוא שקוף לחלוטין וניתן לראות את ההולוגרמה מכל זווית – 360 מעלות.

אולי יעניין אותך

danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1
annyt7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)