חטיף נשנושים של בייגל תוקף את נקודת התורפה של חובבי הכדורגל במונדיאל

בייגל בייגל עולה בקמפיין למותג נשנושים בו מקושר המותג נשנושים למושגים מעולם הכדורגל. בין הכיתובים הקריאטיביים המובילים את הקמפיין: "חיסלו אותי בדקה ה-90", "טחנו אותי בהארכה" ו-"פתחו אותי בפנדלים". הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום באומן בר-ריבנאי, בהשקעה של כ-1 מיליון ש"ח, כולל שילוט חוצות ופרסום באינטרנט.


קרדיטים:


סמנכ"ל קריאייטיב – דיוויד אדלשטיין, ארטדירקטור מיכל גונן, קופירייטר אמיר אריאלי, מנהלת לקוחות – קרן סלומונוביץ', סופרוויזר – מיכל פרסי, תקציבאית – עמית סמרי, פלנר – עמית קורן סמנכ"ל הפקה – דורית גווילי, מפיקה – אודליה נחמיאס, צלמים גיא וגלעד



קמפיין אינטרנט: REDHEAD


אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

JACK KUBA מחיר 2124 ש_ח צילום עירד נצר (3)
המהלך החדש של אמפמ עמותת אימוץ קרטונים צילום יחצ
Image3 (1)