בייגל בייגל עולה בקמפיין למותג נשנושים בו מקושר המותג נשנושים למושגים מעולם הכדורגל. בין הכיתובים הקריאטיביים המובילים את הקמפיין: "חיסלו אותי בדקה ה-90", "טחנו אותי בהארכה" ו-"פתחו אותי בפנדלים". הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום באומן בר-ריבנאי, בהשקעה של כ-1 מיליון ש"ח, כולל שילוט חוצות ופרסום באינטרנט.
קרדיטים:
סמנכ"ל קריאייטיב – דיוויד אדלשטיין, ארטדירקטור מיכל גונן, קופירייטר אמיר אריאלי, מנהלת לקוחות – קרן סלומונוביץ', סופרוויזר – מיכל פרסי, תקציבאית – עמית סמרי, פלנר – עמית קורן סמנכ"ל הפקה – דורית גווילי, מפיקה – אודליה נחמיאס, צלמים גיא וגלעד
קמפיין אינטרנט: REDHEAD