בתלונה שהוגשה לממונה על הגנת הצרכן במשרד התעשייה והמסחר טוענת 'טורנדו' כי זה זמן רב ובאופן שיטתי מטעה 'אלקטרה' את ציבור הלקוחות , והיא מבקשת מהממונה, שינקוט בכל דרך ראויה למנוע את הפרסומים הללו.
בתלונה לממונה מובאים המקרים הבאים:
1) בתאריך 24.07.09 פרסמה "אלקטרה" במודעות גדולות במוסף שבעה ימים של עיתון ידיעות אחרונות ובמוסף סוף שבוע של מעריב טבלה המתיימרת להסתמך, כפי שצוין בה, על נתונים ממשרד התעשייה והמסחר ומהלשכה המרכזית לסטטיסטיקה בדבר היקפי מכירות מזגנים של החברות השונות, ובכללן חברת "טורנדו". בברור שערכנו במשרד התעשייה והמסחר ובלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, התברר כי משרדים אלה לא סיפקו, אינם יכולים לספק, וגם אינם עושים זאת, את הנתונים שבהם השתמשה "אלקטרה".
אנו מצרפים בזאת את המכתבים שקיבלנו משני המשרדים הללו, המבהירים באופן חד משמעי כי לא הועברו נתונים כאלה לידי "אלקטרה". כמו כן מצורפת המודעה המדוברת. לאחר הגשת התלונה המשיכה החברה לפרסם את אותן מודעות.
2) בנובמבר 2007 פרסמה "אלקטרה" במודעות בולטות כי היא חוגגת את מכירת המזגן ה- 2,250,000 שלה. באפריל 2009 פרסמה "אלקטרה" במודעות באותו גודל ובאותו היקף את מכירת המזגן ה- 3,000,000 שלה. ברור מאליו, כי בתקופת זמן זו, תקופה של שנה וחמישה חודשים אין שום סיכוי שחברה אחת תמכור מספר כזה של מזגנים שכן, מכירות מזגנים של כל המותגים בישראל בשנה עומדים על 400-420 אלף מזגנים.
3) "אלקטרה" הכריזה בצורה בולטת על מבצע המזגן המיליון שייערך בקרב קוני המזגנים בחודש יולי 2009. והנה, בשקט, כמעט בחשאי באותיות הכי קטנות האריכו את המבצע עד מחצית אוגוסט. אולי שמרה לעצמה החברה את הזכות בתקנון המבצע להאריכו אך אין ספק כי זה לא נעשה בדרך בולטת, והוגנת, ויש בכך כדי להטעות את הציבור. הלקוחות שהשתתפו במבצע בחודש יולי היו משוכנעים שהוא מסתיים בסוף אותו חודש, ויכול להיות שאם היו יודעים על הארכתו לא היו משתתפים בו שכן כל משתתף במבצע מתייחס לאורך המבצע ולמספר הסביר של צרכנים שיכולים לקחת בו חלק בזמן הנתון של המבצע.
עוד הוסיפה 'טורנדו' כי היא שוקלת במקביל את ההיבט המשפטי בנושאים אלו.