טרקלין חשמל מרחיבה את פלטפורמת הפרסום שלה, ותחל השבוע בהוצאת מגזין הזדמנויות בלעדי לצרכנים. החוברת בהשקעה של כמליון ש"ח, באמצעות משרד הפרסום ירקוני, תחת המסר: "מותגים גדולים במחירים קטנים", תופץ כאינסרט באחד העיתונים היומיים מידי חודש בחודשו.
אשר אהרון מנכ"ל טרקלין חשמל מסר כי: "מגזין ההזדמנויות של טרקלין חשמל יאפשר לצרכנים להנות מהמותגים המובילים במחירים האטרקטיביים ביותר בארץ. אני בטוח כי הפלטפורמה החדשה שבחרנו תגדיל משמעותית את נפח המכירות של הרשת בכל הקטגוריות מחד, ותציע לצרכנים את המותגים הגדולים במחירים הקטנים מאידך", הוסיף אהרון. בנוסף, תיתן הרשת לכל הקונים את ה"אחריות הכפולה", ותבטיח להם ראש שקט גם אחרי הקנייה.