מותג הקפה הבינלאומי "ILLY", יעלה קמפיין פרסום ראשון בישראל, בכיכובה של השחקנית יאנה יוסף. הקמפיין אף יעלה באתר הבינלאומי של החברה.
הקמפיין הדיגיטלי, הופק ע"י המוזיקאי המוביל, נוי אלוש, מבוסס על סיטואציות יום-יומיות בהשראת חייה האישיים של יאנה יוסף, סביב הקונספט רגעים קטנים בחיים המעניקים חווית אספרסו מפנקת.
נוי אלוש הוא מוזיקאי יוצר וידאו ואיש קריאייטיב, אשר נחשב לאחד מאנשי הרשת המובילים בישראל. אלוש אחראי לכמה מהסרטונים הויראלים והנצפים ביותר באינטרנט בישראל ואף בעולם. ביו עבודותיו: רמיקס פרודי על קדאפי שהפך לסנסציה בין לאומית והפקת קליפ בינלאומי רשמי להשקת עמוד הפייסבוק של נשיא המדינה, שמעון פרס.
יאנה יוסף אשר מיוצגת בסוכנות התוכן והאומנים ADD נבחרה לאחרונה לככב בשתי סדרות אשר יעלו בקרוב למסך, הסדרה "להיות איתה", מבית היוצר אסי עזר שתשודר בזכיינית ערוץ 2 קשת, והסדרה "מקימי" מבית היוצר של רם נהרי, שתשודר ב-HOT.