יוניליוור ישראל עלתה בקמפיין חדש לשמפו ומרכך דאב

יוניליוור ישראל, המשווקת את המותג דאב, עלתה בקמפיין טלוויזיה חדש לשמפו ומרכך דאב (כולל בערוץ 9), באמצעות משרד הפרסום פוגל אוגלבי תחת הסיסמה: "דאב. למראה שיער בריא ומלא רכות".



הקמפיין, בהשקעה של כמיליון ₪, מדגיש את הערכים המיוחדים של שמפו דאב עם נוסחת לחות ייחודית המטפחת את השיער.יעילותה של נוסחת הלחות הייחודית של דאב ממוחשת בקמפיין באמצעות בדיקה השוואתית המוכיחה כי בשימוש בשמפו ומרכך דאב מתקבלת ירידה של עד 99% בשבירת השיער.


המותג דאב נכנס לראשונה לישראל בשנת 1996 עם השקת הסבון הנוזלי. לאחר מכן התרחב המותג לקטגוריות נוספות ובשנת 1999 נכנס לתחום טיפוח העור. ביולי 2000 נכנס דאב לקטגורית הדאודורנטים, ובשנת 2001 נכנס מותג דאב לקטגוריות השיער.




יוניליוור ישראל נמצאת בשליטת קונצרן יוניליוור האנגלו הולנדי, הפועל בכ-150 מדינות. היקף פעילות הקונצרן הסתכם בשנת 2004 בכ-42 מיליארד אירו. יוניליוור פועלת בעיקר בשני תחומים: מוצרי מזון ומוצרי טיפוח אישי וביתי.

אולי יעניין אותך

danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1
annyt7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סופר החברתי מבית ההסתדרות_מארז ירקות ופירות בינוני מחיר 99 שח_צילום תומר באסל
ליראק פריז קרם לחות ומסיכה במקום 440 שח 270 שח צילום יחצ חול (2)
570005 ניין ווסט 279.90 שח במקום 399