בעקבות החלטת בית המשפט המחוזי בתל אביב שלא לחדש אישור הענקת היתרים לתליית שלטים ב- 2007, נפתח מרוץ בין חברות לשילוט חוצות במאמץ להשתלט על צמתי תחבורה גדולים מחוץ לאיילון ומחוץ לגוש דן. חברת שלטי החוצות "מגה מדיה" שהיא בעלת פריסה ארצית של שטחי פרסום המוצבים ע"ג בנינים, הציבה בשלב זה את השלט הגדול ביותר בצפון בכלל ובחיפה בפרט, בצומת הצ'יק פוסט.
דני מולדבסקי, מנכ"ל חברת "מגה מדיה" אומר, כי "למרות טענותיהם חסרות הבסיס של הירוקים בנושא שלטי הענק, נערכה החברה למצב בו לא יותר פרסום שלטי חוצות בנתיבי איילון והיא מרחיבה את הפעילות בפריפריה".
שלט הענק, בעל שלוש חזיתות הפרסום שהוצב על ידי מגה-מדיה בצומת הצ'ק פוסט בחיפה, נראה לנוסעים הבאים מכיוון הקריות לגשר הצ'ק פוסט ולנוסעים על הגשר מכיוון חיפה, וחושף אליו למעלה מ- 400,000 איש ביממה. מולדבסקי מסביר, כי נדיר להציב שלט בסדר גודל כזה שייחשף לנוסעים בכל הכיוונים.