בדיון הציבורי שהתקיים אתמול לאחר הצגת עבודת מחקר של עמיתת קרן-קורת, מיטל שניר, בו הוצג כי הפרסום בטלויזיה סגור בפני 98.5% מהעסקים בישראל, אמר יאיר גלר, יו"ר חברות הפרסום כי אין צורך לשנות את המצב הקיים בו קשה לעסקים קטנים לפרסם בטלויזיה, כי כבר היום קיימים ערוצי פרסום מספקים כדוגמת פרסום במקומונים וברדיו האזורי.
תמך בעמדתו מומחה למדיניות תקשורת ויזם, אורן טוקטלי, מי שהיה ראש צוות ההקמה של הערוץ השני ובעבר מנכ"ל הוועדה למידרוג. טוקטלי הציג את ההשלכות הכלכליות בפתיחת ערוצי פרסום נוספים, כאשר הערוצים וחברות הכבלים והלווין הקיימים מפסידים.
לעומתם, דווקא נציג הרגולטור עו"ד יורם מוקדי, ראש מועצת הכבלים והלוויין צידד בצורך ובחשיבות פתיחת ערוצי פרסום נוספים, והורדת חסמים קיימים שקשה מאוד להצדיק את קיומם.
מיטל שניר, עורכת העבודה הציעה בסקירתה לפתוח את הכבלים והערוצים הקהילתיים לפרסום עסקים קטנים.
כנס קורת נערך תחת הכותרת "קיבעון מול תפיסות חדשות" והוצגו בו 3 עבודות מחקר שהוכנו ע"י כלכלנים צעירים במילגות מקרן-קורת: עבודת מחקר אחת בנושא החינוך ואיכות המורה לקידום החינוך; עבודה נוספת בנושא פתיחת הפרסום בטלויזיה לעסקים קטנים; ועבודה בנושא סבסוד השמדת עודפי מזון בחקלאות, במקום הפנייתם למפעלי הזנה לנזקקים.
קרן קורת נוסדה בשנת 1994 והינו ארגון הנותנת סיוע ומעניקה ערבויות להלוואות וסבסוד ריבית בשיתוף פעולה עם בנק אוצר החייל ובנק דיסקונט למטרות של פיתוח וחיזוק עסקים קטנים במגזר הפרטי בישראל. מטרתה לתת סיוע יעיל ואפקטיבי לפיתוח המשק ויצירת מקומות עבודה לעולים חדשים ואזרחים ותיקים בישראל. קרן קורת אישרה יותר מ 3000 הלוואות ומימנה יותר מ-100 $ מיליון, סיפקה מעל 15,000 מקומות עבודה ובנוסף זכו יותר מ-50,000 יזמים ישראלים, עובדים ומשפחותיהם לסיוע.