משרד הפרסום "שלמור אבנון עמיחי/ Y&R" הביא השבוע כבוד רב לעולם הפרסום של ישראל שתוך שבוע התבשר על שתי זכיות יוקרתיות שהביאו כבוד רב לענף הפרסום בישראל. אמש זכה המשרד בפרס מודעת השנה של אירופה בתחרות הפרסום EPICA החשובה והיוקרתית באירופה הנערכת מידי שנה בשטוקהולם, שוודיה.
שופטי התחרות הם בכירים מקרב תעשיית הפרסום והעיתונות המקצועית והמגזינים באירופה.
המודעה הישראלית שזכתה בתחרות נעשתה עבור מוצר דגל אמריקאי קטשופ חריף של היינץ . במודעה רואים כתם זיעה על כורסא בדיינר שנוצר כתוצאה מאכילת הקטשופ החריף.
משרד שלמור אבנון עמיחי/ Y&R הוקם על ידי רמי שלמור, שלומי אבנון וגדעון עמיחי ושותפים בו רשת הפרסום האמריקאית Y&R
גדעון עמיחי: "התחרות באירופה בעלת חשיבות לעולם הפרסום והיא מעין "ליגת האלופות" בעולם הפרסום, אף חברה ישראלית לא זכתה עד היום "במודעת השנה באירופה" ואם ניקח בחשבון את העובדה שהתרבות המגזינית הישראלית עושה את צעדיה ליישור קו עם מה שקורה בעולם, הרי שהפרס מקבל משמעות גדולה יותר".
רק לאחרונה נודע להנהלת שלמור אבנון עמיחי/ Y&R ששלטי החוצות אותם יצרה עבור דפי זהב יוצגו בתוכנית הפרסום היוקרתית המשודרת ב-BBC לאחר שנבחרו כחלק מהקמפיינים הטובים בעולם. מדובר בתוכנית Commercial Breakdown , העולה זו השנה השנייה, בה יוצגו שלטי חוצות ומודעות עיתונות שנבחרו כטובים ביותר בכל הזמנים ומכל רחבי העולם. התוכנית תצולם בחודש פברואר הקרוב ותשודר ברצועת הפריים – טיים של ה- BBC.
לדברי גדעון עמיחי: "הכתרת הפרסומת של דפי זהב כאחת הפרסומות הטובות ביותר בעולם בתחום שלטי החוצות הביאה כבוד גדול לתחום הפרסום בישראל ולמשרד שלנו בפרט" .
קמפיין שילוט החוצות של דפי זהב זכה לתהודה רבה ביותר בישראל ובעולם. הקמפיין זכה במדליית כסף בתחרות ה- Golden Drum ובפיינליסט בתחרויות פסטיבל ניו- יורק, EuroBest ו- Cresta ועוד.