כלמוביל מרצדס יוצאת בקמפיין פרסומי חדש ל- M-CLASS בהיקף של 1.5 מיליון שקלים

כלמוביל מרצדס יוצאת בקמפיין חדש ל – M-CLASS , רכב הכביש שטח החדש של מרצדס, המוערך בהיקף של למעלה מ- 1.5 מיליון שקלים. הקמפיין, מבית היוצר של שלמור אבנון עמיחי/Y&R, תחת הקונספט "אמנות הגילוי – The New M-Class", מציג 17 סוגי מצפנים מכל הזמנים מתקופות גדולי העולם בהם כריסטופר קולומבוס, ג'יימס קוק, ואסקו דה גמא ועוד, אשר היה להם את האומץ להפליג אל הלא נודע ולגלות מקומות חדשים.



השימוש במוטיב המצפן מתקופות שונות של ההיסטוריה וערכי המותג, חדשנות, המצאה, דמיון, חזון, איכותיות וביטוי מדגיש את ההיקש לגילוי ותגליות היסטוריות וגיאוגרפיות של מקומות חדשים, ומוצא דרכו ללוגו הכוכב של מרצדס M Class אשר מסמל את הגילוי של העולם בן זמננו – .The New M Class



אבי צור, מנכ"ל מרצדס ישראל, מציין כי הקמפיין ממשיך את קו יצירות המופת וגדולי עולם אשר עיצבו וגילו את התרבות בה אנו חיים, כשם שמרצדס עיצבה וגילתה את עולם הרכב. "קמפיין אמנות הגילוי מבשר על קביעת רף חדש, גילוי של חוויית נהיגה אשר טרם הייתה ברכבי יוקרה וכביש-שטח, ורף של יכולות שטח אשר לא קיימות בסגמנט. עוד מציין צור כי כבר בפעילות ראשונית לשיווק ה- M-Class החדשה במהלך חודש יולי, בוצעו כ- 50 הזמנות לדגם זה".



הקמפיין יכלול מודעות בעיתונות היומית, במגזינים ובאינטרנט ויימשך כחודשיים.

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

JACK KUBA מחיר 2124 ש_ח צילום עירד נצר (3)
המהלך החדש של אמפמ עמותת אימוץ קרטונים צילום יחצ
Image3 (1)