כנס השיווק והמדיה המסורתי של איגוד המפרסמים, ייערך בתאריכים 15-14 בינואר, במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל – אביב.
הכנס ייפתח בערב חגיגי, במוצ"ש ה-14 בינואר, בו יוכרז "איש השיווק של השנה" לשנת
2005 בהשתתפות בכירי המשק, מפרסמים, פרסומאים, אנשי תקשורת ומדיה.
את הכנס יפתח מר רוברט ג'ונגסטרה, סגן נשיא תחום השיער בתאגיד פרוקטר אנד גמבל, אשר ידון בנושא חדשנות ופיתוח בתחום השיווק. לאחר מכן יתקיים פאנל בהנחיית יעקב פרי, יו"ר בנק המזרחי וליפמן, אשר במסגרתו ידונו מנכ"לים מובילים במשק באסטרטגיות ניהוליות של חברות מובילות שוק.
דיון בנושא אסטרטגיות שיווק ישיר ייערך בהשתתפות אורח נוסף מחו"ל, מר דנקן סטוקס, מנהל חטיבת הקריאייטיב בקבוצת "אוגילבי אנד מאת'ר", אשר יגיע לכנס כדי לדון באופן בו ניתן לשווק "רעיונות גדולים בתקציב קטן".
מושבים נוספים בכנס ידונו בנושאים "בוערים" הנמצאים על סדר היום התקשורתי. ביניהם: החוויה הצרכנית, בהשתתפות עופרה שטראוס, יו"ר קבוצת שטראוס-עלית, מהפך הבריאות בתחום המזון, בהשתתפות פרופ' רפי קרסו ועמרי פדן, מנכ"ל מקדונלד'ס ישראל, ועוד.
במסגרת הכנס תציג עו"ד תלמה בירו, מנכ"ל איגוד המפרסמים, את עוגת הפרסום לשנת 2005 מתוך הנתונים הרשמיים של איגוד המפרסמים ושל יפעת בקרת פרסום. כמו כן, ייחשף דרוג המפרסמים והפרסומאים המובילים במדיה בשנה החולפת ע"י נתי יעקובי מנכ"ל יפעת בקרת פרסום.
את הכנס יחתום הנושא האקטואלי והמדובר – "כיצד משווקים ראש ממשלה?". הפאנל ידון באסטרטגיות השונות בהן נוקטים יועצי התקשורת הפוליטיים והאופן בו הם מתווים את התדמית השיווקית של רוה"מ. את הפאנל תנחה הגב' רינה מצליח וישתתפו בו יועצי המתמודדים לראשות הממשלה: ליאור חורב, מוטי מורל וגיל סמסונוב.