ליסטרין לוקח חסות על המונדיאל

מותג שטיפת הפה המוביל בעולם, לוקח חסות על המונדיאל 2014. ב-44 מדינות בעולם יופיע הקמפיין עם הסלוגן "Discover the power " כאשר בישראל קונספט הקמפיין תורגם לסלוגן "שחקן חיזוק בהגנה" כשהכוונה היא להגנה על היגיינת הפה. הקמפיין ממחיש את העיסוקים הרבים בהם עוסק הפה של כל אוהד כדורגל: נושף במשרוקית, מפצח גרעינים, זולל פיצוחים, כוסס ציפורניים וכמובן צועק בקול רם "גוווול".


תחת המותג ליסטרין יתקיימו פעילויות נושאות פרסים לאוהדים ב-Fan zone של ערוץ 5 ופעילות "קרב אוהדים" באתר ONE. בנוסף, ליסטרין לוקחת חסות ראשית בערוץ הספורט בטלוויזיה ובאזור המונדיאל באינטרנט וכן חסות ראשית באזור המונדיאל באפליקציית ONE. סרטון החסות של ליסטרין בטלוויזיה משובץ במגוון תוכניות הערוץ , בין היתר:חדשות הספורט, "המגרש הפתוח" עם טל ברמן ו"בובה של לילה". לכבוד השקת ליסטרין ZERO ללא אלכוהול ובטעם מעודן, במשך כל תקופת המונדיאל יימכרו מארזי המוצר בצרוף מחזיק המפתחות של FIFA במתנה.


גביע העולם הוא הזדמנות טובה לגרום לאנשים לשקול לעומק את חשיבות היגיינת הפה, מעבר לצחצוח השיניים הרגיל. מטרת הקמפיין, לעודד שמירה על היגיינת כל חלל הפה ולא רק השיניים, במיוחד בימים בהם הוא "עובד שעות נוספות" ואוכל הרבה חטיפים ופיצוחים, הגורמים להצטברות פלאק (רובד החיידקים).

אולי יעניין אותך

danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1
annyt7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)