חברת "קרליין-פריגו מוצרי צריכה", יוצאת לראשונה בישראל, בקמפיין פרסום בטלוויזיה ובעיתונות לקולקציית סוף עונה. הקמפיין בכיכובה של הפרזנטורית אסנת חכים, צולם בקונספט "סוף עונה", מציג מבצע על מגוון מוצרי האיפור של החברה.
קמפיין "סוף עונה" יעלה לאוויר בתאריך 13 לדצמבר, באמצעות משרד הפרסום, "באומן בר ריבנאי", בהשקעה של חצי מליון ש"ח. הקמפיין צולם בקונספט מראה החורף של חברת קרליין, בהשראת עולם התוכן של חברות אופנה מובילות, המציגות קמפיין עונתי ומציעות מבצעים על קולקציות עונתיות.
דינה נבות, סמנכ"לית שיווק בחברת קרליין-פריגו מוצרי צריכה, מוסרת: "כחברה חדשנית ועדכנית, אנו שואפים להעניק לצרכניות שלנו ערך מוסף בקניית המוצרים, אנו גאים להיות נושאי הדגל כחברת הקוסמטיקה הראשונה שמעלה קמפיין פרסום למבצעי סוף עונה ומעניקה ניחוח אופנתי למותג – איזה יופי שהחורף הזה את יכולה לקנות כל מה שאת רוצה".
קרדיטים:
משנה למנכ"ל קריאייטיב: דייויד אדלשטיין
ארטדיירקטור: כפיר ראובני
קופירייטר: דלית אורבך
מנהלת לקוחות: יעל רון
סופרוויזר: רובי ברזני
תקציבאית: ענבל רוב
מנהל אסטרטגיה: עמית קורן
פלנרית: שני גולדברג
סמנכ"ל הפקה: דורית גווילי
מפיקה: גלי שטרקמן
חברת הפקה: מולה הפקות
במאי: רם ברוך
בית פוסט: ג'רונימו
יחסי ציבור: זאביק דרור