רשת האופנה H&O עולה לראשונה על קיר 'ברעם' בגשר ההלכה, עם הפרזנטורית גלית גוטמן, במסגרת החשיפה לקולקציית האביב של החברה.
הקיר עליו תעלה גלית גוטמן עם הסיסמא של H&O: "זה רק נראה יקר", הוא הקיר הדרומי של בית הקרן, הנמצא על גשר ההלכה, ופונה כלפי איילון צפון. השלט זוכה לחשיפה של 790,000 איש מדי יום ושטחו הכולל הוא 340 מ"ר. השלט עולה באמצעות חברת 'ברעם' המתמחה בפרסום שלטי חוצות על גבי בניינים ופיגומים.
שלט החוצות הינו חלק מקמפיין פרסום קיץ 2007 של הרשת בו לראשונה גוטמן לא רק מציגה את הבגדים של H&O אלא גם שרה את שיר הנושא של הסרטון הפרסומת.
לדברי ד"ר ישראל פלג, יו"ר דירקטוריון רשת H&O, הצבת השלט במחלף ההלכה בכביש איילון, על עורק תחבורה חשוב בארץ, מבטיחה ניראות גבוהה ומהווה נדבך נוסף בתקשורת השיווקית של הרשת.