לראשונה עולה חברת טלמסר בקמפיין לשיווק עצמי ישיר למנהלי שיווק של החברות הגדולות.
קמפיין השיווק הראשון יתקיים בכנס השיווק והמדיה של אגוד המפרסמים, במסגרתו תציג טלמסר את מגוון יישומי התקשורת האינטראקטיביים המבוססים על פלטפורמות כדוגמת: IVR, MMS, Web, Wap ו-SMS . כל אילו מהווים תשתית תקשורתית לצורך פעילויות מסחריות וקידום מכירות. באי הכנס יחשפו לשירותי החברה גם באמצעות משחק SMS אינטראקטיבי מתוחכם אשר יציע לזוכה חבילת נופש זוגית לוונציה והשתתפות בקרנבל המסכות בתחילת פברואר.
השנה האחרונה התאפיינה בגידול משמעותי של קמפיינים לקידום מכירות באמצעות הסלולר , אינספור לקוחות לקחו חלק במשחקים, תחרויות ומבצעי הגרלה, שהתקיימו באמצעות הטלפונים הסלולאריים. "היישומים המתקדמים של העולם הסלולארי הפכו לחלק בלתי נפרד מכל פעילות שיווקית וקידום מכירות" אומר זיו רוזן, סמנכ"ל שיווק ותוכן חברת טלמסר ומוסיף, "אנו מעריכים שבשנת 2008 תגדל ההשקעה בפעילות האינטראקטיבית באמצעות הסלולר. בנוסף, השיווק הישיר ללקוחות הפך זה מכבר לכלי עבודה ומאפשר פניה ממוקדת, פשוטה וכלכלית ללקוחות הרלוונטיים לכל מוצר."
קבוצת טלכלל מפתחת שירותים ויישומים בתחום הסלולר: IVR, SMS, WAP , Web וה-WEB, למטרות שיווק. בנוסף, מציעה טלכלל שירותי קריאייטיב, סליקה ובילינג מול ספקיות התקשורת. בקבוצה, מספר חברות בהן טלמסר, מדיה מרקט, Appcell ודיירקט סחר, ומועסקים בה למעלה מ-400 עובדים.