"אדרי מדיה גרופ", זכיינית הפרסום ברכבת ישראל בחרה בחברת ניופאן, יבואנית ומשווקת מוצרי החשמל והאלקטרוניקה המובילה בישראל לספק 120 מסכי פלזמה בגודל "42 ל- 30 תחנות רכבת בפריסה ארצית.
מדובר במיזם הטלוויזיה הראשון בתחנות הרכבת בישראל. המסכים ישדרו חדשות, לוחות זמנים של הרכבות ופרסומות. מדובר בעסקה בהיקף של כ – 1.5 מליון דולר.
מאיר אדרי מנכ"ל חברת אדרי מדיה גרופ מציין כי פרסום ושידור תוכן על גבי מסכים בתחנות רכבת נהוג בכל העולם אך עדיין לא הופעל בישראל בצורה מסחרית. החברה זכתה במכרז רכבת ישראל להפעלת השידורים לתקופה של כ- 7 שנים. אנו צופים לחתום על הסכמי פרסום ותוכן משמעותיים לטווח ארוך אשר יעניקו למפרסמים הזדמנות להגיע לקהל פוטנציאלי בעת ההמתנה לרכבת, הוסיף אדרי.
שאול אסולין סמנכ"ל השיווק של ניופאן מציין כי זכיה זו לאספקת 120 מסכים מצטרפת לזכות נוספות של ניופאן למדיות פרסומיות מסוג זה. בשנה האחרונה אנו עדים לעלייה של 50% במכירה של מסכי פלזמה ו – LCD למקומות ציבוריים. עוד הוסיף אסולין כי השירות המלכותי של ניופאן היה שיקול משמעותי בבחירת החברה. ניופאן תעמיד שירותים מהירים של תיקון וטכנאים כמו גם מוקד שירות לקוחות אשר יענה לכל קריאה בתחנות הרכבת.
מנתוני רכבת ישראל עולה כי למעלה משלושים מיליון נוסעים בשנה. 32% מנוסעי הרכבת הם חיילים, 32% שכירים, 14% סטודנטים ו – 12% מנהלים או עצמאיים. לכ – 80% מנוסעי הרכבת יש רכב פרטי בבית. כ- 45% מנוסעי הרכבת הינם צעירים עד גיל 24. כשני שליש מנוסעי הרכבת הנם בעלי הכנסה ממוצעת. כ- 44% מנוסעי הרכבת הנם אקדמיים ולכ- 52% השכלה תיכונית.