חברת מגזרים המתמחה בתקשורת שיווקית למגזרים הרוסי, הערבי, הצרפתי והחרדי, זכתה בתקציב פרויקט היוקרה "אחוזת יערים" במגזר החרדי. היקף התקציב עומד על כמיליון שקלים ויכלול פעילות שיווקית בערוצי מדיה שונים ובאפיקים נוספים כגון קידום מכירות. מגזרים גברו על משרדי פרסום חרדיים שונים שהתמודדו על התקציב לאחר שהציגו יכולת שיווקית-תקשורתית על פי אופן הפעולה הייחודי למגזרים: פעילות 360 מעלות סביב רעיון מרכזי אחד.
פרויקט "אחוזת יערים" הינו מתחם מגורים הממוקם במרחק 7 דקות נסיעה מירושלים, צמוד ליישוב טלז סטון ומיועד לזוגות צעירים מבוססים הנמנים על המגזר החרדי. הפרויקט עונה על הרצון של אוכלוסיה חרדית צעירה להתגורר בסמוך לירושלים ועל חוסר היכולת שלה ברכישת נדל"ן בעיר ירושלים. הפרויקט, הנמצא בשלבי בנייה מתקדמים ויכלול כ- 400 יחידות דיור מלווה שיווקית ופיננסית על ידי חברת שיכון עובדים. הדירות יוצעו במחירים שיאפשרו רכישתן על ידי זוגות צעירים.
שייקה נפחא, סמנכ"ל התחום החרדי בקבוצת מגזרים: "מהנתונים עולה כי הציבור החרדי רוכש כ-5000 דירות בשנה ופרויקט יוקרתי זה, תוכנן כך שיענה על הצורך של אוכלוסיה צעירה חרדית ומבוססת. השקת הפרויקט תלווה בפעילות BTL בקרב זוגות צעירים בשלבים שלקראת רכישת דירה וכן בפעילות ATL רחבת היקף".