משרד הפרסום 'מומה פרסומאים' יוביל את תקציב הפרסום השנתי של 'ניצן קירשנבוים הפקות', בהיקף של 1,000,000 $, במסגרת מהלך אסטרטגי למיתוגה מחדש ומיצובה כמובילה בענף ההפקות.
חברת 'ניצן קירשנבוים הפקות' הוקמה בשנת 2002 , והיא מתמחה ביזמות והפקה של אירועים מקוריים ורבי משתתפים כגון "יריד המותגים" ה-"מוטור אקסטרים" ועוד.
בימים אלו, יוזמת ומפיקה החברה, גם את ה'סקסטיבל', פסטיבל הסקס והארוטיקה הראשון מסוגו בישראל, בשיתוף 'אתר אגו' וערוץ 'בלו האסלר' ומותגים מובילים בתחום ההלבשה התחתונה והארוטיקה. האירוע, שיתקיים במשך שלושה ימים רצופים, בהאנגר 11 בנמל ת"א, בתאריכים 5/2/07-7/2/07 (כשבוע לפני הוולנטיין די) ישא אופי חדשני ואיכותי ויכלול לצד מופעים, מייצגי אופנה, ומציגים שונים בתחום.
לדברי ניצן קירשנבוים,מנכלית חברת ההפקה: "כאשה אני רואה ב'סקסטיבל', גורם שיוביל מהפכה בתפיסת הסקס בישראל,כדבר לגיטימי, בריא, יצירתי ורלוונטי , כל עוד הדבר נעשה בהסכמה בין שני מבוגרים."
עוד מסר קירשנבאום כי על רקע הזירה הבינלאומית, בה אירועים מסוג זה נחשבים לגיטמיים לחלוטין ולא בגדר חידוש או מהפכה, תרים 'ניצן קרישנבוים הפקות' את הכפפה ותוביל אירוע ליברלי, חדשני ומתבקש לגיבוש קונספט ישראלי.
עלות קמפיין הפרסום של ה"סקסטיבל" כ-200,000$.