מותג הדגל של גלידת שטראוס – MAGNUM- מגנום בקמפיין פרסום בינלאומי חדש

רונן זהר, סמנכ"ל השיווק של גלידת שטראוס, הודיע היום על קמפיין פרסום חדש למותג מגנום – מותג הדגל בקטגוריית הגלידות, בהשקעה של כ – מיליון דולר תחת הסלוגן: YES I`M.



הקמפיין יכלול קמפיין טלוויזיה בינלאומי שיעלה באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן בערוצים 2, 10, 9 ו – 24 במהלך העונה, קמפיין אינטרנט ייחודי שיעלה באמצעות חב' נקסט אין ופעילויות קד"מ חוויתיות באמצעות חב' טרגט מרקט.



זהר ציין, כי הקמפיין החדש יתמוך בהשקה המחודשת של המותג מגנום בישראל, שמטרתו לחזק את מגנום כמותג מפנק וחוויתי ולהפוך אותו למותג יוקרה בעולם המזון, בדומה לגוצ'י בעולם האופנה.


המהלך מלווה במספר רב של פעולות ביניהן, שינוי הלוגו כך שיעביר את המיצוב המחודש של המותג, עיצוב מחדש של אריזות המוצרים ומהלך ראשון מסוגו בעולם הגלידה – הטבעת ה – M, סמל מגנום, בציפוי השוקולד של השלגון.



זוהר הוסיף כי אחד המפתחות להצלחה של מגנום לאורך זמן באה מזה שמגנום הינו מותג הגלידה היחיד ששומר על קונספט פרסומי אחיד וברור מאז השקתו, דבר שתרם למיצוב ולבידול של מגנום בשוק הגלידה בארץ ובעולם.



על הקמפיין:


ה – M מהווה סמל לאיכות, יוקרה ומשמשת כמוטיב מרכזי בקמפיין ההשקה החדש.


הקמפיין חושף את ה – M כסמל מגנום ומטרתו היא לחזק את מיצוב מגנום כמותג יוקרתי,


חזק, חושני ומפתה באופן בלתי ניתן לערעור .


הקמפיין מעביר את ערכי מגנום, המושלכים על דמויות נשיות שונות המככבות בקמפיין , כאשר כל דמות מעידה על עצמתה – היא יכולה להיות בלתי נשלטת, כל יכולה,טורפת, תגלית, רצינית – כל זאת בהשראת המותג ותוך שמירה על שפה פרסומית קבועה : חושנית, סקסית, מסתורית וכמובן שימוש בצליל וצילומים של השוקולד הנשבר כאלמנט מרכזי.


אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)