מותג השעוני האופנה FOSSIL יוצא במסע פרסום ייחודי של פרויקט צילומים

חברת שעוני האופנה הבילאומית Fossil ("פוסיל"), המיובאת לישראל בלעדית ע"י חברת "ד.א. סוכנויות" יוצאת במסע פרסום ייחודי להגברת המודעות לנושא שימור והצלת כדור הארץ ולמען עמותת "צלול", המציג פרויקט צילומי של אמנים מובילים ומחאתם למען איכות הסביבה, תחת הסלוגן: “Time is Running Out".



מסע הפרסום, נערך ופותח באמצעות משרד הפרסום "גולן נהרדעא", בתקציב הנאמד בכ- 1 מיליון ₪, ויעלה במודעות בעיתונות הארצית, במגזינים ובדיוור ישיר, החל מאמצע חודש אוגוסט 2008.



מסע הפרסום יציג את יצירותיהם המשותפות של 8 אמנים ישראליים, מתחומים שונים: רמי הויברגר, טל פרידמן, השף עזרה קדם, מעצב הרהיטים יהושע קסטיאל, הסטייליסטית סנדרה רינגלר, מעצבת האופנה לילך אלגרבי ל"לילמיסט", הדוגמנית ליאל דניר, והרקדן שחר בינימיני, שצולמו על ידי מיטב צלמי האופנה בישראל.



לדברי דוד שבדרון, מנכ"ל ובעלים של חברת "ד.א. סוכנויות", היבואנית הבלעדית של שעוני FOSSIL לישראל: "מותג שעוני FOSSIL מוביל בעולם בתחום מסעות הפרסום למען איכות הסביבה, ולכן בחרנו בקמפיין המחבר בין מיטב האמנים הישראלים, הממחישים את מושג הזמן האוזל, במלחמה למען איכות ושימור הסביבה".



לדברי גולן נהרדעא: "מסע הפרסום יציג עבודות צילום, המשלבות מחאה מול תקווה ודמיון מול מציאות, למען סביבה בריאה וטובה יותר. קמפיין, מציג את החיבור בין מימד הזמן למומנט ההכחדה ההדרגתית והפגיעה ביסודות הטבע וכדור הארץ. ההידרדרות במשאבי הטבע, הזיהום באוויר ובים ,השמדת הצומח והפגיעה בחי, למול חשיבות המחזור".



העבודות שיוצגו בקמפיין, ימכרו במכירה פומבית, כשכל ההכנסות יתרמו לעמותת "צלול", הפועלת למען איכות הסביבה בדגש על ימים ונחלים ומקורות המים בישראל, דרך שימור הסביבה, הגברת מודעות, חינוך, פעילות אקטיבית ומחקר.

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)