מחסני המטבחים פונה למעמד הביניים

מותג המטבחים "מחסני מטבחים", המתמחה במטבחים ברמת מחירי ביניים, עולה בקמפיין רחב היקף בשלטי חוצות ברחבי הארץ באזורים אסטרטגיים ובעיתונים בהשקעה של 1 מליון ₪. חנות הדגל הראשונה של המותג תמוקם בבית שמש. עד לסוף שנת 2012 מתעתדת החברה לפתוח סניפים נוספים.



בני אמסלם, מנכ"ל חברת "מחסני מטבחים" מסר: הקמפיין החדש נועד להחדיר את המותג לארץ ומדגיש את ערכי המותג הבולטים ביניהם: שווה לכל כיס, איכותיות, טרנדיות ושיקיות. בימים אלו של מחאות חברתיות על המחייה בישראל חברה מחסני מטבחים פונה למעמד הביניים וקוראת תיגר על כל חברות המטבחים ומוזילה את מחירי המטבחים פי 4 עד 5 מהמחירים המוצעים בשוק. מקווים שהדבר יוביל ויעודד משקיעים, אנשי עסקים ובעלי חברות נוספים להתחבר לזרם הקורא למציאת חלופות נוספות עבור הצרכן"

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)