מטבחי Do- It עולים בקמפיין קירות ענק באמצעות משרד הפרסום Lead

רשת חנויות המטבחים Do – It, עולה השבוע בקמפיין קירות ענק באמצעות משרד הפרסום Lead המתמחה בפרסום ממוקד, פרסום למגזר העסקי ובשיווק ישיר.



הקמפיין שימשך כחודש, הוא חלק ממהלך כולל לבניית המותג. הקמפיין, בעלות של כ – 300,000 שקלים, כולל רכישת 4 קירות ענק של חברתMedia Huge בתל אביב ובחיפה. מדובר בחשיפה מוערכת של למעלה מ-900,000 כלי רכב ביממה.



לדברי רועי חקון, סמנכ"ל השיווק והמכירות של הרשת, "האסטרטגיה שלנו היא למצב את DO IT כמותג מוביל בשוק מטבחי האיכות בישראל, ברמת החדשנות, יצירתיות ועיצוב. בחרנו במדיה של קירות ענק, שתיצור את האימפקט והחשיפה הבלתי אמצעים, ותעלה במידה ניכרת את החשיפה למותג".



אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

JACK KUBA מחיר 2124 ש_ח צילום עירד נצר (3)
המהלך החדש של אמפמ עמותת אימוץ קרטונים צילום יחצ
Image3 (1)