חברת "כספי משקאות חריפים" תשקיע חצי מיליון שקלים במהלך מיתוג מחדש של מותג הטקילה קוארבו. המיתוג החדש יתבסס על מקורותיו המקסיקניים של המשקה והוא יכלול פעילויות שונות דוגמת: טעימות בחנויות, הוזלה לקהל בברים נבחרים, פעילויות קד"מ עם דיילות ומתנות לקהל בנקודות המכירה בארץ, והכנסת הטרנד העולמי של הגשת ושתיית קוארבו טקילה קפוא! יריית הפתיחה תהייה ב19 לאוגוסט במסיבת הבריכה השנתית של קוארבו.
המהלך הגדול יושק במסגרת מסיבת קיץ כאשר נושא המסיבה הוא – פיאסטה מקסיקנית. במסיבה יוגשו מאכלים על טהרת התרבות המקסיקנית ויוגשו קוקטלים קיציים ומפנקים. עוד במסגרת המסיבה יושק שיתוף הפעולה המוזיקלי המעניין של השנה – מלי שלום יוצאת כוכב נולד והדיג'יי סהר זנגילביץ.