חברת מי עדן, המובילה את שוק המים המינרליים הטבעיים בישראל, עולה בקמפיין תדמיתי חדש באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, בהיקף השקעה של למעלה מ- 250 אלף דולר.
הקמפיין התדמיתי, תחת הכותרת "מי עדן. כמו שהטבע התכוון", ממשיך את האסטרטגייה השיווקית של מי עדן לבידול המותג מול כל פתרונות המים הקיימים היום בשוק. אורית גזית, סמנכ"ל השיווק של מי עדן, מדגישה: "דוקא היום, כשיש חלופות זמינות למים, חשוב לנו להדגיש את היתרון במים המינרלים של מי עדן, המגיעים לצרכן הסופי ללא מגע יד אדם, וללא סינון מלאכותי בהרכבם הטבעי, בדיוק כמו שהטבע התכוון.
הקמפיין יעלה בערוצי הטלויזיה המסחריים החל מהשבוע.