משרד הפרסום בורודה קפלן מקבוצת אדלר חומסקי נבחר להיות משרד הפרסום של הוועד האולימפי בישראל

משרד הפרסום בורודה קפלן מקבוצת אדלר חומסקי נבחר להיות משרד הפרסום של הוועד האולימפי בישראל שיוביל את קמפיין הפרסום הראשון של החוויה האולימפית . היקף הקמפיין עד סוף השנה עומד על כ-500,000 ש"ח. בורודה קפלן יובילו בקרוב את קמפיין הקיץ והחגים של החוויה האולימפית.



רון קפלן מבעלי המשרד, שינהל את הקמפיין, היה בעבר אלוף ישראל בהתעמלות מכשירים וייצג את ישראל במשחקים האולימפיים בברצלונה 1992.



"אני חי בעולם של תחרותיות מגיל צעיר. בעסקים כמו בספורט ערכי המצוינות וההישגיות שלובים זה בזה והם חלק מה-DNA שלי. בשבילי זו הזדמנות נהדרת לנהל קמפיין שאני מזדהה אתו רגשית בהיותי חלק מהמשפחה האולימפית של ישראל, וכמו תמיד אני שואף להצלחה" אמר קפלן.



אפרים זינגר מנכ"ל הוועד האולימפי בישראל: "היותו ספורטאי אולימפי בעברו מעניק לרון קפלן ערך מוסף אשר יחד עם יכולותיו המקצועיות כאיש פרסום יוצרים חיבור מנצח".



החוויה האולימפית הוקמה ע"י הוועד האולימפי בישראל במטרה להנחיל את הערכים האולימפיים בקרב המבקרים – הזכות של כל אחד ואחת לחלום והחובה לנסות ולהגשים את החלומות, הדבקות במטרה והשאיפה המתמדת למצוינות. בהקמת החוויה האולימפית הושקעו כ- 15 מיליון ש"ח.



היא נפתחה לקהל הרחב לפני מספר חודשים, ואלפי מבקרים בכל הגילאים מכל סוגי האוכלוסיה כבר ביקרו בה בינהם: שרים, חברי כנסת, ראשי ערים, מנהלי מחלקות חינוך ברשויות המקומיות, מפקחים במשרד החינוך, אנשי עסקים,חברות עסקיות פרטיות, בנקים, הפיקודים של צה"ל ,המשטרה והמשטרה הצבאית, מנהלים של בתי ספר, נבחרות לאומיות , קבוצות ספורט, תלמידי בתי ספר ומשפחות ותיירים.

אולי יעניין אותך

danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1
annyt7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

נועם אלימלך חייל בודד של המרכז לחיילים בודדים לזכר מייקל לוין ביום הולדתו ב2023 שחגגו לו מעוצמה לחייל - צילום עוצמה לחייל (5)
Idan Keren, White Hat CTO with the OSPAs awrad - courtesy White Hat by EPAM
המשתתפים בהכרזה - צילום טיקטוק (1)