משרד הפרסום צור חכמון זכה בתקציב הפרסום של החברה הבינלאומית "הלן דורון"

לאחר מו"מ ממושך החליטה רשת החינוך "הלן דורון", הפועלת ביותר מ-30 מדינות, לבחור במשרד הפרסום צור חכמון שינהל את תקציב הפרסום בארץ.



בימים אלה נערכת "הלן דורון", חברת הזכיינות הבינלאומית ללימודי אנגלית לילדים בגיל הרך, לקראת איתור וגיוס זכיינים נוספים של השיטה הייחודית בישראל. החברה הבינלאומית הלן דורון הפועלת מישראל מפעילה למעלה מ- 500 סניפים ברחבי העולם, בהם לומדים אנגלית ילדים בגילאי 3 חודשים ומעלה.



הקמפיין הפירסומי יתמקד בעיתונות המקומית והארצית, ויפנה להורים בקריאה לתת לילדיהם יתרון מגיל מוקדם ולשלוח אותם ללימודי אנגלית בשיטת הלן דורון.

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

JACK KUBA מחיר 2124 ש_ח צילום עירד נצר (3)
המהלך החדש של אמפמ עמותת אימוץ קרטונים צילום יחצ
Image3 (1)