רמי יהודיחה, מנכ"ל ובעלים של משרד הפרסום Lead, מרחיב את מגוון שירותי המשרד ורוכש את חברת Mobi, חברה לפרסום סלולארי, ניהול תוכן ופרסום ברשתות חברתיות.
מכשירי הסמארטפון תופסים תאוצה עם גידול של 33% במחזיקי הסמארטפון בישראל השנה ואחוזי הורדת תכנים ואפליקציות לסלולאר נמצאים במגמת עלייה מתמשכת. בצמוד לשינויים אלו בשוק, משרד הפרסום Lead מרחיב את מאגר הפלטפורמות האפקטיביות לפרסום שבבעלותו על מנת לתת מענה רחב ככל האפשר ללקוחותיו.
לדברי רמי יהודיחה, מנכ"ל משרד הפרסום Lead: " הפרסום הסלולארי (מובייל אינטראקטיב) הינו אחד מענפי הפרסום בעלי פוטנציאל הצמיחה הגבוהים בעולם. ומהווה היום נדבך חשוב במרחב הדיגיטלי. רכישת Mobi הינה צעד נוסף בדרך המקצועית שלנו, על מנת לתת פתרון ללקוחותינו בכל זירות הפרסום הנדרשות, חדשות ומסורתיות כאחד".
Mobi, חברה לפרסום סלולארי, ניהול תוכן ופרסום ברשתות חברתיות הוקמה לפני כחמש שנים ע"י חברת יוניסל. החברה מתמחה בפרסום אינטראקטיבי במדיה הסלולארית, ביצירה וניהול תוכן סלולארי עבור מותגים ובבניית מועדוני לקוחות סלולאריים. בין לקוחותיה המובילים: אגד ופנגו.