משרד הפרסום "כץ- קפלן", בבעלות איציק כץ ואורית קפלן, זכה בתקציב הפרסום של חב' הנדל"ן "יהודה רחמים- חברה לבניין". על התקציב התחרו 3 משרדי פרסום. היקף תקציב הפרסום לשנת 2008 כ-600 אלף דולר.
מר עמיעד רחמים מחב' "יהודה רחמים- חברה לבניין" מציין שהתקציב לשנת 2008 יתרכז במיתוג ופרסום בישראל ובחו"ל של פרויקט היוקרה שחב' "יהודה רחמים- חברה לבניין" תחל בשיווקו בימים הקרובים – פרויקט "THE SUPREME".
פרויקט "THE SUPREME" היוקרתי יוקם במתחם משרד החוץ הישן בסמוך לגן סאקר וישווק במקביל בירושלים, ניו יורק, לוס אנג'לס, בריסל ולונדון.
שווי הפרויקט מוערך בכ-195 מליון ₪.
משרד "וילדר יחסי ציבור" זכה בתקציב יחסי הציבור של חב' "יהודה רחמים- חברה לבניין", כאשר מערכת יחסי הציבור תתבצע בכל התקשורת הכלכליים בישראל ובעיתונים המיועדים לקהל יהודי וישראלי בארה"ב ומערב אירופה.