משרד הפרסום "כץ- קפלן" נבחר לשמש כמשרד הפרסום של חב' הנדל"ן "יהודה רחמים – חברה לבניין"

משרד הפרסום "כץ- קפלן", בבעלות איציק כץ ואורית קפלן, זכה בתקציב הפרסום של חב' הנדל"ן "יהודה רחמים- חברה לבניין". על התקציב התחרו 3 משרדי פרסום. היקף תקציב הפרסום לשנת 2008 כ-600 אלף דולר.


מר עמיעד רחמים מחב' "יהודה רחמים- חברה לבניין" מציין שהתקציב לשנת 2008 יתרכז במיתוג ופרסום בישראל ובחו"ל של פרויקט היוקרה שחב' "יהודה רחמים- חברה לבניין" תחל בשיווקו בימים הקרובים – פרויקט "THE SUPREME".


פרויקט "THE SUPREME" היוקרתי יוקם במתחם משרד החוץ הישן בסמוך לגן סאקר וישווק במקביל בירושלים, ניו יורק, לוס אנג'לס, בריסל ולונדון.


שווי הפרויקט מוערך בכ-195 מליון ₪.


משרד "וילדר יחסי ציבור" זכה בתקציב יחסי הציבור של חב' "יהודה רחמים- חברה לבניין", כאשר מערכת יחסי הציבור תתבצע בכל התקשורת הכלכליים בישראל ובעיתונים המיועדים לקהל יהודי וישראלי בארה"ב ומערב אירופה.

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)