השחקנית הבינלאומית ומנחת הטלוויזיה נועה תשבי, נבחרה לשמש כפרזנטורית של רשת תכשיטי היוקרה מילר ולהוביל את הקמפיין הפרסומי של החברה. הצילומים יערכו כבר בימים הקרובים והקמפיין יעלה במהלך העונה.
נועה תשבי תוביל את קמפיין מילר אשר יכלול צילומי קטלוג, מודעות פרסום, אינטרנט, שלטי חוצות ויחסי ציבור. סך ההשקעה בקמפיין השנתי נאמדת בכמיליון דולר. זוהי פעם ראשונה בקריירה של תשבי שהיא מובילה קמפיין של חברת תכשיטי יוקרה. החוזה עם תשבי נחתם לשתי עונות עם אופציה להארכתו לשתי עונות נוספות. בעונות האחרונות הובילה את קמפיין החברה הדוגמניות, לירז מסליתי.
חיים מילר, מנכ"ל ובעלים מילר אמר היום כי "נועה תשבי נתפסת כאחת הנשים הישראליות היפות ביותר ובנוסף לכך היא מייצגת נשיות, עצמאות וקריירה ובשל כך בחרנו בה להוביל את הקמפיין שלנו. לתשבי, דמות מוכרת ואהובה, כשרון יופי נדיר ואופי חם והיא מייצגת את קהל הלקוחות של מילר: אישה אינטליגנטית, עצמאית, מצליחה ודינאמית. נועה תשבי היא אישה המאפיינת את תכונות קהל לקוחותינו ומגלמת את ערכי המותג מילר ואנו חשים כי דרכנו הארוכה יחד רק החלה."
רשת תכשיטי "מילר", בבעלותם של חיים ומוניקה מילר, הוקמה לפני 28 שנה ומונה חמישה בוטיקים יוקרתיים. בשבועות הקרובים עתידה רשת מילר לפתוח את סניפה השישי, בפרויקט ממילא.