סופר-פארם משיקה שפה פרסומית חדשה

סופר-פארם משיקה שפה פרסומית חדשה שתלווה את הרשת בקמפיין האביב לרגל חג הפסח ובקמפיינים נוספים במהלך השנה. הסרטים החדשים מציגים רגעים מחייה של הלקוחה בשפה ויזואלית קסומה וצבעונית ומתייחסים לחוויה ולזיכרונות שמעורר כל מוצר. הסרט הראשון עוסק בבושם ובשאלה – מהו בושם בשבילך והוא יעלה השבוע לטלוויזיה.



על השפה החדשה אחראי משרד הפרסום של סופר-פארם באומן-בר-ריבנאי. הסרטים צולמו בהונגריה בהשתתפות של דוגמנית בינלאומית.



דרור קציר, סמנכ"ל השיווק של סופר-פארם: "הקמפיין משלב בין תדמית ואווירה ייחודית לצד הצעת מכר ללקוחות. סופר-פארם הוא מותג מספיר חזק שהמסר המותגי והזיהוי עוברים גם בלי להציג את הסניף עצמו ומאפשרים לנו ליצור חוויה ייחודית על גבי המסך. בסרט החג הדגשנו את החיבור הרגשי של כל אישה לבושם, לליפסטיק ולשאר מוצרי הקוסמטיקה שלה שהם תמיד יותר מרק בושם".



בקמפיין החג תשקיע סופר-פארם כ-10 מיליון ₪ בטלוויזיה, עיתונות, שלטי חוצות, רדיו ואינטרנט. לצד הפרסום התדמיתי מציעה סופר-פארם עשרות בשמים במחירים קבועים: 99 שקל, 149 שקל, 199 שקל ו-249 שקל במטרה לפשט עבור הצרכן את החלטת הקנייה ולא לחייב אותו לחשב אחוזים שונים או לרכוש יותר מבושם אחד.



בנוסף, על כל קנייה במחלקת הקוסמטיקה תעניק שובר מתנה על סך 60 שקל לקנייה ברשת קרייזי ליין וכן שובר הנחה על סך 75 שקל לקנייה ברשת ג.ר.א.ס מעל 225 שקל.



בתקופת החג עולות מכירות הבישום לנשים בכ-50%, מכירות בשמי הגברים עולות בכ-30% ואילו מכירות המארזים מזנקות בכ-70%. גם בקטגוריות האיפור והקוסמטיקה, נרשמת עלייה של כ-25% לעומת שבוע רגיל.

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)