סמדר קילצ'ינסקי, שחקנית ודוגמנית בת 44 תמשיך להוביל זו העונה השלישית את קמפיין החורף של רשת "דופלו", על עונה זו תקבל סמדר סכום של 50 אלף דולר.
מאירה מוהבן, מנהלת שיווק רשת " דופלו" מוסרת כי: "סמדר קילצינסקי היא הבוגרת מבין כל הפרזנטוריות שמוחתמות היום על חוזה פרזנטציה (גלית גוטמן, מירי בוהדנה ועוד),סמדר בת ה- 44 מייצגת עבור "דופלו " את האשה הבוגרת , אימא ל- 3 ילדים, קרייריסטית שמשתבחת עם
הזמן."
רשת האופנה "דופלו" יוצאת בקמפיין שלישי מאז 50 שנות פעילותה בשוק האופנה הישראלי.
הרשת עברה מהפך לפני 4 שנים, ולאחר שנים של נקודות מכירה בתוך "המשביר הצרכן הישן" וקודמיו (שקם, אתא), נפתחו סניפים עצמאיים, וסניפים חדשים בתוך ה"משביר לצרכן החדש". כיום מונה הרשת 30 נקודות מכירה ברחבי הארץ, 17 חנויות עצמאיות, ו-14 פינות בתוך המשביר הצרכן החדש.
במהלך 4 השנים הרשת עברה מיתוג מחדש של חנויות הרשת, ועיצוב שכלל החלפת הלוגו, ללוגו בצבעוניות רעננה של ירוק ולבן, טיפול במועדון הלקוחות, עיצוב החנויות, ועיצוב תוויות, שקיות, וכו'.
שמי גוטשטיין, לשעבר מנהל רשת "פולגת", מכהן כמנכ"ל הרשת ומאירה מוהבן, לשעבר מנהלת רשת "בנטון" בישראל, היא מנהלת השיווק.
קמפיין הפרסום יכלול: שלטי חוצות, פרסום בעיתונות והפקת קטלוג.