"אירוקה", רשת משקפי השמש הגדולה בישראל, יוצאת בקמפיין פרינט בהיקף של 200 אלף דולר לרגל סיום עונת הקיץ. בקמפיין תככב פרזנטורית הרשת סנדי בר תחת הסלוגן :"crazy holidays".
המבצע יערך החל מהיום, רגע לפני כניסת קולקציית חורף 2006 לכל סניפי הרשת. מותגים מובילים מקולקציית 2005 ימכרו במחיר של 99-199 שקל בלבד.
בין המותגים המשתתפים במבצע: איב סאן לורן, פולו ראלף לורן, דיזל, ג'ולבו, אירוקה, קררה, ברברי ועוד.
מייקל וולף, מנכ"ל "אירוקה": "כחברה המובילה את שוק משקפי השמש בישראל אנו מחויבים לספק ללקוחותינו את הדגמים העדכניים ביותר. על-כן, בכל עונה, אנו מכניסים דגמים חדשים לחנויות ומציעים לתקופה קצרה ביותר את דגמי העונה הקודמת במחירים אטרקטיביים במיוחד במסגרת מבצע קולוסאלי בו נמכרים פריטים מובילים במחירים של בין 99-199 ₪ בלבד."