סקר ADMAN חושף את משכורות העובדים בענף הפרסום

סקר בדיקת רמות השכר בתעשיית הפרסום הישראלית לשנת 2004, מורה על עליה בכמעט כל קשת התפקידים במשרדי הפרסום, בין 5% ל-10%, בהשוואה לשנה הקודמת.

הסקר נערך ע"י ADMAN החברה למשאבי אנוש לענפי הפרסום, השיווק והתקשורת. הסקר נעשה באופן שוטף, לאורך השנה, על בסיס נתוני אמת.

להלן טבלת שכר המייצגת את רמות השכר הנהוגות במשרדים הגדולים:

מנכ"ל – 60,000 ₪
סמנכ"ל לקוחות – 30,000 ₪
סמנכ"ל קריאייטיב – 35,000 ₪
סמנכ"ל כספים – 35,000 ₪
מנהל קריאייטיב – 20,000 ₪
ארטדיירקטור בכיר – 12,000 ₪
ארטדיירקטור – 8,000 ₪
קופי בכיר – 12,000 ₪
קופי- 8,000 ₪
מנהל תיקי לקוחות – 18,000 ₪
סופרוויזר – 14,000 ₪
תקציבאי בכיר – 10,000 ₪
תקציבאי – 7,000 ₪
מנהל מח" פלנינג – 20,000 ₪
פלנר בכיר- 12,000 ₪
פלנר – 8,000 ₪
מנהל מח" מדיה – 25,000 ₪
מדיה פלנר/בייר בכיר – 12,000 ₪
מדיה פלנר – 8,000 ₪

*כל הנתונים הם במונחי שכר ברוטו, ללא הטבות נלוות.

** במשרדים הבינוניים והקטנים המגמה הפוכה. שם משלמים פחות לתפקידים הבכירים ומשלמים יותר לבעלי התפקידים הפחות בכירים

גינגי פרידמן מנכ"ל ADMAN מוסר: "העליה ברמות השכר משקפת את התאוששות ענף הפרסום מצד אחד ואת המחסור הקשה בעובדים טובים, בכל הרמות ובכל התפקידים, מצד שני. אם המשק ימשיך ויגאה גם בשנה הקרובה, יש לצפות שגם רמות השכר בענף הפרסום, ימשיכו ויעלו".

אולי יעניין אותך

danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1
annyt7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)