רשת Burgus Burger Bar- BBB יוצאת בקמפיין משולב טלוויזיה וניו מדיה, בעלות של 1.5 מיליון ש"ח. במסגרת הקמפיין ישולבו סרטונים שנעשו על ידי גולשי עמוד הפייסבוק בקמפיין הפרסומי של רשת מובילה בערוצי הטלוויזיה המסחרית.
הקמפיין פותח על ידי משרד הפרסום 'אלמוג דביר' שיצר את הקונספט החדשני ויעלה לרשת בשיתוף פעולה עם משרד הניו-מדיה 'אקליפטוס'. במסגרת הקמפיין יתבקשו הגולשים להצטלם עם המבורגר כאשר הוא משולב בפעילויות יוצאות דופן מעולמות תוכן שלא בהכרח קשורים לעולם הקולינריה. קונספט הקמפיין נולד בעקבות השאיפה של הרשת לשים את הלקוח במרכז.
הקמפיין יימשך כחודש ימים במהלך חודש יולי 2011 ויתבצע בשני שלבים. בשלב הראשון תיחשף הפעילות המיועדת בתחילת יולי 2011 בערוצים המסחריים 2, 10 ובאתרים וואלה ומאקו, במהלכה יוזמנו הצופים להכין סרטים מקוריים תחת הסלוגן "מה אתם מוכנים לעשות בשביל לזכות בהונדה CRZ" כשהפרס הגדול רכב הונדה CRZ. לקראת סוף חודש יולי, לאחר שהגולשים העלו סרטים לעמוד הפייסבוק של רשת BBB תערך בחירה על ידי צוות שופטים של 6 הסרטים המובילים ואלה ישולבו בתשדירי הפרסומת בערוצים המסחריים. הצופים יוזמנו להיכנס לעמוד הפייסבוק של הרשת, להצביע, להשפיע ולהיכנס להגרלה בה יחולקו עשרה קטנועי PCX 125 מבית הונדה.