הדוגמנית הבינלאומית עדי נוימן שליוותה את רשת נעלי הנשים "TO GO ", בעונת אביב-קיץ 2008, עוברת לרשת האופנה "סיגנל" ותקבל 50 אלף דולר עבור הקמפיין.
מאיר נג'יבי מנכ"ל ובעלים של רשת TO GO, מוסר: "חברת טו גו שבעת רצון מהחיבור של עדי נוימן למותג. החלטנו להיפרד מעדי נוימן לאחר עונה מוצלחת מאוד ובהרבה אהבה. אנו מודים לעדי על השירות המצוין שהיא העניקה לנו ורואים בה בחירה מוצלחת למותג שלנו. במסגרת המעבר למשרד הפרסום "אדלר-חומסקי", ותהליך הרענון שאנו מתכננים לקראת הקמפיין הקרוב, מצאנו לנכון שיותר מתאים לנו להעמיד את הנעליים בפרונט".
נוימן נבחרה כפרזנטורית של רשת האופנה "סיגנל" ותקבל 50 אלף דולר עבור הקמפיין. הקונספט של הקמפיין בהשראת סדרת הטלוויזיה הניו יורקית "סקס והעיר הגדולה.
נמסר כי: "תקציב הפרסום יעמוד על 1.5 מיליון ש"ח, כולל קמפיין בעיתונות ארצית, מגזינים לנשים, אינטרנט, חסויות וקטלוגים שיופצו ב- 100 אלף עותקים."
עדי נוימן, בת 26, מתגוררת בניו יורק ותגיע לישראל במיוחד לצילומים.
נוימן נחשבת כדוגמנית מצליחה בקנה מידה בינלאומי, עדי הצטלמה לקמפיינים גדולים ביניהם: אדידס, ויקטוריה סיקרט, סטלה מקרתני (קיץ 2008). וכיכבה על שערי כל מגזיני האופנה החשובים: מארי קלייר, קוסמופוליטן, ווג.