עמותת התיירות תל אביב יפו יצאה עם קמפיין פרסום לעיר תל אביב באמצעות משחק ARG , משחק מציאות חלופית בשם "הארכיטקט" שהתרחש בתל אביב. את המשחק פיתחו תלמידי התכנית לתקשורת אינטראקטיבית במרכז הבינתחומי בהרצליה. בקמפיין השקיעה העמותה 150,000 ₪ מתקציב פרסום הפנים.
אתי גרגיר מנכ"ל עמותת התיירות תל אביב יפו מסבירה: "חיפשתי דרך לצאת מהשגרה של הקמפיינים השמרניים לעיר. בעקבות פגישה עם תלמיד המרכז אסף גורליק, נחשפתי למשחק מרגש שהיווה קמפיין נועז ראשון מסוגו בארץ בו לקחו חלק פעיל אלפי משתתפים נלהבים הן באינטרנט והו במציאות, תוך ביקור באתרים מרכזיים בולטים של העיר."
ARG הם ראשי תיבות של Alternate Reality Games ובעברית משחקי מציאות חלופית או מדומה. זוהי חווית תוכן אינטראקטיבית שנעה בין עולמות וירטואליים ועולמות מציאותיים. "המשחק" נוצר מהמעבר ביניהם שנחווה כמסע בעקבות רמזים שעוברים באינטרנט (באתרים, מיילים וסרטוני וידאו) ובעולם האמיתי (מספרי טלפון, מטמונים שמוחבאים בכתובות שונות, תוכניות רדיו). מה שנוצר הוא נאראטיב שהמשתתפים לוקחים בו חלק פעיל ומעצבים אותו.
לצורך הקמפיין נכתב תסריט בשם "הארכיטקט" ע"י התסריטאי דניאל רבנר שבמרכזו ארכיטקט גרמני אקצנטרי בשם רודולף פור שרוצה לבנות מרכז ספא יוקרתי על חורבת שרונה וכד'. לצורך העלילה נוצרו מסמכים, תמונות, וידאו קליפים, אירועי רחוב, אתרים ופורום באינטרנט ועוד. בפועל שיחקו במשחק מאות אנשים באינטרנט וגם בחיפוש רמזים במציאות. למעלה מ- 100,000 עקבו מהצד על התפתחות העלילה "כמו בסרט".